Portal informacyjno-historyczny

TVN, Agora i inne media głównego nurtu przemilczają wyjaśnianie afery Amber Gold? Ten mail może wyjaśnić powody

w Wiadomości z Polski


Zachęcamy do obserwowania strony na Twitterze

Sprawa Amber Gold to jedna z najgłośniejszych afer w Polsce w ostatnich latach. Wiele mainstreamowych mediów nie traktuje jednak tematu komisji śledczej w tej sprawie jako ważnej kwestii. Sylwester Latkowski ujawnił, dlaczego tak się dzieje.

Były redaktor naczelny ,,Wprost” dostał ważną informację od byłego prezesa Amber Gold Marcina P. I podzielił się nią z internautami za pośrednictwem Twittera. W ujawnionym mailu znajduje się wykaz mediów, które brały pieniądze za reklamowanie piramidy finansowej.

Jak jesteście manipulowani? Od wielu dni. Każdy pisze, że ujawnia i wygodnie przemilcza. I niech teraz redakcje się odniosą do tego…

– napisał Latkowski na Twitterze i opublikował maila.

Na liście płac znalazł się m.in. TVN, gdzie zgodzono się nawet na lokowanie produktu w programie ,,Wniebowzięte” w porannym paśmie ,,Dzień Dobry TVN”. Pieniądze za reklamowanie Amber Gold, w którym wielu Polaków stracił wielkie oszczędności, pobierały też chociażby Agora, Polsat i Onet.

(4957)

Chcesz podzielić się z Czytelnikami portalu swoim tekstem? Wyślij go nam lub dowiedz się, jak założyć bloga na stronie.
Kontakt: niezlomni.com(at)gmail.com. W sierpniu czytało nas blisko milion osób!
Dołącz, porozmawiaj, wyraź swoją opinię. Grupa sympatyków strony Niezlomni.com

Redakcja serwisu Niezłomni.com nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Jednocześnie informujemy, że komentarze wulgarne oraz wyrażające groźby będą usuwane.
Ładowanie komentarzy Facebooka ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

*

Korzystając z formularza, zgadzam się z polityką prywatności portalu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Idź na górę